joi, 15 noiembrie 2012

Cutie "Oamenii de zapada"

Poate e cam devreme sa vorbesc de colinde si de ninsoare, dar trebuie sa recunostem ca sarbatorile se apropie cu pasi repezi si sunt convinsa ca, odata intrati in luna decembrie, multi vom incepe sa visam la iernile de demult cu nameti, ninsoare ca in basme si.....oameni de zapada. Eu m-am grabit putin si am decorat de pe acum o cutiuta cu o intreaga familie de oameni de zapada :)

 Am "glazurat-o" bine sa para cat mai inzapezita si am evidentiat fulgii mari de nea. Sper ca oamenii de zapada sa se simta in mediul lor :D

Mi-e foarte greu sa ma hotarasc pentru ce e mai potrivita. Cand am inceput sa o decorez ma gandeam ca va fi o cutie de bijuterii jucausa. Dupa ce am terminat lucrul la ea parca o vad mai mult ca si cutie de ceai. Cred ca i-ar sta foarte bine pe masa din bucatarie, adapostind pliculete de ceai aromat si inveselind totodata atmosfera. Chiar nu stiu ce rol i se potriveste mai bine. Il las pe viitorul proprietar sa decida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu